25.05
Математика
Візьми зошит в
клітинку, відступи 1 клітинку зверху і напиши посередині:
25 травня
Відступи 1 клітинку вниз і напиши:
Контрольна робота
Виконай завдання,
які зможеш :
1.
Спиши і встав пропущені числа:
9, …, …,
12, …, 14, …, …,
17, …, 19, … .
2. Запиши числа цифрами:
Одинадцять, вісімнадцять, сорок, тридцять два, двадцять сім,
наступне за числом п’ятдесят дев’ять , попереднє до числа сімдесят два, число в
якому шість десятків, число в якому один десяток і дві одиниці, число в якому
десять десятків.
3.
Обчислити:
3+4= 36+1= 21+35=
8-3= 88-1= 87-35=
6+0= 47-7=
10 -0= 55-50=
6 - 6= 40+3=
10+8= 23+4=
30+5= 65+20=
4.
Задача
У Петрика було 15
значків, а у Руслана – 5 значків. На скільки значків більше у Петра, ніж у
Руслана?
5.
Порівняти
57
□ 75 47 – 30 □ 47 – 3
6.
Геометричний матеріал
Накреслити
відрізок довжиною 1 дм 2 см.
7. Вставити пропущені числа
□
+ 4 = 7 5 + □ = 9
22.05
Навчання грамоти (читання+письмо)
1.
Відкрий Буквар на
с. 104 та подивись відео:
2. Прочитай
оповідання В. Сухмлинського «Скільки ж ранків я проспав».
3. Відкрий
зошит в косу лінію, відступи 1 робочий рядок від попереднього завдання і
напиши:
22 травня
Класна робота
4.
Напиши письмово літери – Л д Н г Р У Ч т к.
5. Напиши
з’єднання – на, під, за, до.
6. Подивись
відеоролик:
7. Допиши
в речення потрібні службові слова:
Ми прийшли … до річки. Сіли …
човен і відпливли … берега.
Зайчик сидить … кущем. Метелик
сів … квітку.
8. Напиши
словниковий диктант:
Математика
1.
Подивись
відеоролик:
2. Виконай завдання в
зошиті № 1,2 на с. 64 (зверху).
21.05
Математика
1. Подивись
відеоролик:
2. Виконай завдання в
зошиті № 1, 2 на с. 63.
Я досліджую світ
1.
Подивись відеоролик:
2. Виконай завдання на с. 76-77
підручника
Музичне мистецтво
Вивчи пісню про вишиванку за
вибором:
Образотворче
мистецтво
В альбомі с. 22-23 намалюй
вишиванку.
Виховна година до дня
вишиванки
20.05
Навчання грамоти (читання+письмо)
1. Відкрий
Буквар на с. 100 та подивись відео:
2. Прочитай
за вибором твір на с. 100-103.
3. Відкрий
зошит в косу лінію, відступи 1 робочий рядок від попереднього завдання і
напиши:
20 травня
Класна робота
4.
Напиши письмово літери - д у з в по 2
рази.
5. Напиши
з’єднання – дц, ця, ят, од.
6. Подивись
відеоролик:
7. Допиши в
речення потрібні слова:
Мені … років. Я вчуся у … класі. У
людини … вуха, а ніс … . На руці … пальців.
8. Напиши
словниковий диктант:
Математика
1.
Подивись
відеоролик:
2. Виконай завдання в
зошиті № 1,2 на с. 63 (зверху).
Я досліджую світ
1. Подивись відео:
попрацюй в підручнику с.74-75.
Фізкультура
19.05
1. Відкрий
Буквар на с. 98-99 та прочитай самостійно вірш
за вибором.
2. Відкрий
зошит в косу лінію, відступи 1 робочий рядок від попереднього завдання і напиши:
19 травня
Списування
Дзвi ночки
3. Відкрий Буквар на с. 25,
знайди оповідання «Дзвіночки» Василя Сухомлинського і спиши його.
Я досліджую світ
1. Подивись відео:
попрацюй в підручнику с.72
2. Виконай досліди:
·
С. 73 в підручнику;
·
або на с.
46-47 зошита.
Фізкультура
Навчання грамоти (читання+письмо)
1. Відкрий
Буквар на с. 96-97 та прочитай самостійно оповідання
«Слова-втікачі».
2. Дай
відповіді на запитання:
- Яке завдання дала
учням вчителька?
- Як його виконав Сергійко?
- Виправ помилки
Сергійка і постав слова правильно у речення.
- Що тобі в цьому
оповіданні здалося смішним?
3. Відкрий
зошит в косу лінію, відступи 1 робочий рядок від попереднього завдання і
напиши:
18 травня
Класна робота
4.
Напиши письмово літери Н н К к З з Е е.
5. Напиши
з’єднання – зе, ан, кл, аз.
6. Подивись
відеоролик:
7. Допиши
речення за запитаннями (з оповідання с.97):
Сашко (що зробив?)
Мишко (що зробив?)
Тато (що зробив?)
Песик (що робив?)
8. Напиши
словниковий диктант:
Математика
1. Подивись
відеоролик:
2. Виконай завдання в
зошиті № 1,2 на с. 62 (знизу).
Трудове навчання
Виконай завдання в
альбомі «Маленький трудівничок» на с. 70-71, зроби будильник- кошенятко.
15.05
Навчання
грамоти (читання+письмо)
1. Відкрий
Буквар на с. 93 та подивись відеоролик:
2. Прочитай
казку ще раз самостійно.
3. Склади
звукову схему слів - яєчко,лиска віконце.
Усно поділи слова на склади, порахуй, скільки складів в кожному слові.
4. Відкрий
зошит в косу лінію, відступи 1 робочий рядок від попереднього завдання і
напиши:
15 травня
Класна робота
5.
Напиши письмово літери Ф ф Х х Ж ж С с Є
є.
6. Напиши
з’єднання – фо, уф, ах, же, єл.
7. Подивись відеоролик:
8. Допиши слова за
запитаннями :
Лимон (який?)
Котик (який?)
Яєчко(яке?)
Хмарки (які?)
9. Напиши словниковий
диктант:
Математика
1.
Подивись відеоролик:
2. Виконай завдання в
зошиті № 1,на с. 61 (знизу), № 2,3 с. 62 (зверху).
14.05
Математика
1. Подивись відеоролик:
2. Виконай завдання в
зошиті № 1, 2, 3 на с. 61.
Я досліджую світ
1. Подивись відеоролик:
2. Виконай завдання на с. 70-71 підручника
3. Подивись відео:
4. Виконай завдання на с. 45 зошита.
Музичне мистецтво
Вивчи пісню «Літо»
Образотворче мистецтво
В альбомі намалюй картину літа, зобрази всі ознаки
літа, про які ми сьогодні дізналися.
Виховна година «День Європи»
13.05
1. Відкрий
Буквар на с. 91 та прочитай самостійно
вірш «Клобок».
2. Дай
відповіді на запитання:
- Хто був колобком в цій казці?
- Кому він поколов язик?
3. Склади
звукову схему слів - язик, вовк,
колобок. Усно поділи слова на склади, порахуй, скільки складів в кожному слові.
4. Відкрий
зошит в косу лінію, відступи 1 робочий рядок від попереднього завдання і
напиши, на першому робочому рядку посередині напиши – 13травня, на
другому рядку теж посередині з великої букви – Класна робота.
13 травня
Класна робота
5. Напиши
письмово літери – И и Ш ш Щ щ Ц ц.
6. Напиши
з’єднання – ши, щи, ия, ця, яш.
7. Подивись відеоролик:
8. Випиши з вірша с. 91
по 5 слів, які відповідають на питання:
Хто? –
Що? –
9. Спиши 4 рядка з
віршів на с. 92 (за своїм вибором).
10. Пограй у гру
«Блискавка», читай швидко:
Математика
1.
Подивись
відеоролик:
2. Виконай завдання в
зошиті № 1, 2 на с. 60 (посередині).
Я досліджую світ
1. Подивись мультфільм:
2. Виконай завдання на с.
68-69 підручника і с. 22 зошита.
12.05
Навчання
грамоти (читання+письмо)
1.
Знайди вдома книжку
зі своєю улюбленою казкою. Як вона називається? Хто її написав? Прочитай цю
казку (або уривок).
2. Розкажи
казку своїми словами. (Переказ)
3. Склади
звукову схему слів - Казка, говорити,
вовк. Усно поділи слова на склади, порахуй, скільки складів в кожному слові.
4. Відкрий
зошит в косу лінію, відступи 1 робочий рядок від попереднього завдання і
напиши, на першому робочому рядку посередині напиши – 12травня, на
другому рядку теж посередині з великої букви – Класна робота.
12 травня
Класна робота
5.
Подивись відеоролик:
6. Напиши
письмово літери – М м Л л Ш ш И и Й й .
7. Напиши з’єднання
– ал, ма, яш, йо, ой, ия.
8. Пограй у гру:
9. Заміни в кожному
слові букву, щоб утворилось нове слово і запиши їх через риску:
мак –
халат -
пень –
баран –
10. Спиши перші 4 рядка вірша с.91.
Математика
1.
Подивись
відеоролик:
2. Виконай завдання в
зошиті №1, на с.59(внизу), №2 с.60 (вгорі) .
Я досліджую світ
1. Выдкрий підручник
на с 66-67 і подивись відеоролик:
2. Виконай завдання на
с. 28-29 зошита.
8.05
Навчання грамоти (читання+письмо)
1.
Послухай казку:
2.
Прочитай самостійно казку на с.
87-88, дай відповідь на запитання.
3.
Роздивись малюнок на с. 88 і
виконай завдання на с. 88-89.
4. Відкрий зошит в
косу лінію, відступи 1 робочий рядок від попереднього завдання і напиши,
на першому робочому рядку посередині напиши – 8 травня, на другому рядку
теж посередині з великої букви – Класна робота.
8 травня
Класна робота
5.
Подивись відеоролик:
6. Напиши письмово літери
– О о С с Ю ю Б б В в Д.
7. Напиши з’єднання по 3 рази – го, ан, ор.
8. Спиши речення. Допиши
слова у речення замість крапок (виросли,
гріються, світить, сидить):
На галявині … гриби лисички. Хитрі лисички … на сонці.
На небі … сонечко. Червоне сонечко … на
листочку.
9. Напиши 3 слова, які ти запам’ятав,що мають кілька
значень і означають різні предмети.
10. Пограй у гру «Блискавка», читай швидко:
2.
Виконай завдання в зошиті №1 с.58(внизу), 2, 3 на с.59 (зверху).
Б. - ?
П. – 3 л
С. – 8 л
Виховна година
1.
Подивись відеоролики:
2. Вивчи 1 куплет вірша
(на вибір), зніміть на відео, як ти розповідаєш вірш і пришліть мені на Вайбер.
Привели шляхи-дороги
Наш народ до перемоги.
І солдати-дідусі
Посміхаються усі.
Наш народ до перемоги.
І солдати-дідусі
Посміхаються усі.
Це святе травневе свято
Треба серцем відчувати!
Придивись: в старих солдат
Сльози радощів блищать!
Треба серцем відчувати!
Придивись: в старих солдат
Сльози радощів блищать!
Хай завжди в усьому світі
Буде мир і щастя дітям,
Бо народжені вони
Для життя, а не війни.
Буде мир і щастя дітям,
Бо народжені вони
Для життя, а не війни.
7.05
Навчання грамоти (читання+письмо)
1.
Відкрий Буквар на
с. 85 та подивись відеоролик:
2.
Прочитай самостійно
оповідання на с. 85-86, дай відповідь на запитання.
3.
Склади звукову схему слів – Нюра, подруги, клас. Усно
поділи слова на склади, порахуй, скільки складів в кожному слові.
4. Відкрий
зошит в косу лінію, відступи 1 робочий рядок від попереднього завдання і
напиши, на першому робочому рядку посередині напиши – 7 травня, на
другому рядку теж посередині з великої букви – Класна робота.
7 травня
Класна робота
5.
Подивись відеоролик:
6. Напиши
письмово літери – В в Н н К к І і Ї ї .
7. Напиши
з’єднання – см, ют, аю, оз.
8. Спиши
слова, підбери до поданих слів близькі за значенням і напиши їх через
рисочку:
друг –
учень –
тато –
(товариш, школяр, батько)
9. Спиши
прислів’я на с.86.
10. Пограй
у гру «Блискавка», читай швидко:
Математика
1. Подивись
відеоролик:
2. Виконай завдання в
зошиті №1, 2 на с.58 (посередині).
Я досліджую світ
1. Подивись відеоролик:
2. Виконай завдання на
с. 64-65 підручника і с. 34 зошита.
6.05
6.05
Навчання грамоти (читання+письмо)
1.
Відкрий Буквар на
с. 82 та подивись відеоролик:
2. Прочитай
самостійно оповідання за вибором на с. 82-84, дай відповіді на запитання.
3. Відкрий
зошит в косу лінію, відступи 1 робочий рядок від попереднього завдання і
напиши, на першому робочому рядку посередині напиши – 6 травня, на
другому рядку теж посередині з великої букви – Класна робота.
6 травня
Класна робота
4.
Напиши письмово літери – Р р Г г П п Т т Б б.
5. Напиши
з’єднання – об, то, гу, ап, ря.
6. Склади
звукову схему слів – друг, маю, шахісти. Усно поділи слова на склади, порахуй,
скільки складів в кожному слові. Подумай, які слова можна переносити, чому?
Поділи його на склади для переносу і запиши (ша-хісти, шахі-сти, шахіс-ти).
7.Подивись відеоролик:
8. Спиши
слова, підбери до поданих слів протилежні за значенням і напиши їх через
рисочку:
день –
багато –
білявий –
9. Пограй
у гру «Блискавка», читай швидко:
Математика
1.
Подивись відеоролик:
2. Виконай завдання
взошиті №1 на с.57 (знизу), с.58 (зверху).
Я досліджую світ
1.
Подивись відеоролик:
2. Виконай завдання на
с. 62-63 підручника і с. 35-36 зошита.
Фізкультура
5.05
Навчання грамоти (читання+письмо)
1.
Подивись відеоролик:
2.
Прочитай самостійно текст на с.78 – 79, дай відповіді на запитання.
3.
Склади звукову схему слів – дощик, дрібний.
4.
Відкрий зошит в косу лінію, відступи 1 робочий рядок від попереднього завдання
і напиши, на першому робочому рядку
посередині напиши – 5 травня, на другому рядку теж посередині з великої букви –
Класна робота.
5 травня
Класна робота
5.
Напиши письмово літери – К к Н н Д л Б б В в.
6. Напиши
з’єднання – тр, пл, зо, ол, ям.
7.Подивись відеоролики:
8.
Поділи для переносу слова і запиши їх – машина, олівець, трамвай, весна, день,
Оля. Які слова не переносяться? (Зразок: ма-шина, маши-на, трам-вай, тра-мвай).
9. Випиши
з вірша «Змалювати маму» с.80 слова, які не можна переносити.
Я
досліджую світ
1. Подивись відеоролик:
2. Виконай завдання на
с. 60-61 підручника і с. 18-20 зошита.
4.05
Навчання грамоти
(читання+письмо)
1.
Подивись відеоурок:
2. Прочитай
самостійно текст на с. 77-78
3.
Склади звукову схему слів – матуся, Оля.
4.
Відкрий зошит в косу лінію, відступи 1 робочий рядок від попереднього завдання
і напиши, на першому робочому рядку посередині напиши – 4 травня, на другому
рядку теж посередині з великої букви – Класна робота.
4 травня
Класна робота
5. Згадай,
як ми ділили слова на склади. Поділи на
склади слова (усно) – мама, дівчинка, день. Скільки складів в кожному слові?
Згадай правило – скільки в слові голосних, стільки в слові і складів.
6..Подивись
відеоролики:
7. Спиши з тексту
на с. 77 перші 2 речення. Поділи слова в реченнях на склади для переносу простим олівцем
вертикальними лініями ( як в першому відео).
Математика
1. Подивись відеоролики:
2. Виконай завдання №1,2
на с.57 (посередині).
Трудове
навчання
1. Виконай аплікацію
на с.59 в альбомі «Трудівничок» за зразком на с. 61.
30.04
Математика
1.
Подивись
відеоролик:
2. Виконай
самостійно завдання № 1 на с. 56 (внизу), № 2 на с. 57.
Я досліджую світ
1.
Подивись відеоролик
і виконай завдання на с. 58-59 підручника:
2.
Виконай завдання на
с. 23 зошита.
Музичне мистецтво
Повтори пісню «Урок»:
Згадай
пісню про маму:
Образотворче
мистецтво
Зроби гарне фото свого малюнку або аплікації та надішли
мені на Вайбер (це на конкурс!). https://www.youtube.com/watch?v=8AXEvMgR8Ks
29.04
Навчання
грамоти (читання+письмо)
1.
Прочитай
слова ввічливості на
с. 70. Які ще ввічливі слова ти знаєш? Для чого вони потрібні? Чи
використовуєш ти ці слова? Як часто?
2. Збери
ввічливі слова на квіточках.
3. Склади звукову схему слів –
спасибі, дякую.
4. Відкрий зошит в косу лінію, відступи 1
робочий рядок від попереднього завдання і напиши, як учора, на першому робочому
рядку посередині напиши – 29 квітня, на другому рядку теж посередині з великої
букви – Класна робота.
29 квітня
Класна робота
5. Напиши
письмово літери – К к Н н Д л Б б В в.
6. Напиши з’єднання - аґ зе юм ве хл ця.
7.Подивись
відеоролик:
8. Прочитай вірш «Рідна мова» на с. 71
,дай відповіді на запитання.
9. Випиши з вірша всі
слова ввічливості (Без лапок – « » !).
10.
Прочитай прислів’я на с. 71. Як ти його розумієш? Спиши прислів’я в
зошит.
Математика
1.
Подивись відеоролик:
2. Виконай завдання на с.56, № 1, 2 (посередині).
Я досліджую світ
1.
Подивись
відеоролик:
2.
Виконай
завдання на с. 56 підручника.
3.
Подивись
відеоролик:
5.
Виконай
завдання на с. 57 підручника і с. 25 зошита.
6.
Фізкультура
Навчання
грамоти (читання+письмо)
1. Прочитай вірш «Що не
можна купити?» на с. 68, дай
відповіді на запитання.
2. Склади
звукову схему слів – вітерець, лімузин, п’ю.
3. Відкрий зошит в косу лінію, відступи
1 робочий рядок від попереднього завдання і напиши, як учора, на першому робочому
рядку посередині напиши – 28 квітня, на другому рядку теж посередині з великої букви
– Класна робота.
28 квітня
Класна робота
4. Напиши
письмово літери – Ц ц Щ ш з в г Г ґ.
5. Напиши з’єднання : ги фг аг ґи ґо иґ.
6. Випиши
з вірша «Що не можна купити?» на с. 68 всі слова з буквами г, ґ, згадай, чим вони відрізняються.
7.
Спиши з вірша 2 останні рядки.
Математика
1.
Подивись відеоролик:
2. Виконай завдання на с. 55-56, № 1, 2.
Я досліджую світ
1.
Подивись
відеоролик:
2.
Виконай
завдання на с. 55 підручника, с. 33 зошита.
Фізкультура
Навчання грамоти (читання + письмо)
1. Прочитай
вірш на с. 67 «Не будь козою», дай відповідь на запитання.
2. Візьми
зошит в косу лінію, на першому робочому рядку посередині напиши – 27 квітня, на
другому рядку теж посередині з великої букви – Класна робота.
27 квітня
Класна робота
3. Запиши
письмово букви – А И І н Ч У р к ь.
4. Напиши з’єднання: льо, ньо, вь, сь , дь.
5. Згадай, які ти знаєш слова, що
відповідають на питання - що робить?
Спиши слова і
допиши до них слова з вірша на с. 67 «Не будь козою»
коза (що робить?)…
лоза (що робить?)…
сльози (що
зробили?)…
6. Склади звукову
схему слів – сльоза, стоїть, зелена.
7. Навчись швидко читати скоромовку на с. 67, спиши
її .
Математика
1.
Подивись відеоролик:
2.
Виконай
завдання на с. 54 №1 (внизу), с. 55 №2 (зверху).
Дата
|
Предмет
|
Класна робота
|
13.03
|
Навчання грамоти
(читання)
|
Стор.24
1. Розглянути малюнок, скласти речення за схемою.
2. Скласти звукові моделі до слів дзюрчить, дзвіночки (буквосполучення [дз]? [дз’] позначає один звук). Перевірити схеми на малюнку.
3. Прочитати склади і слова.
4. Прочитати текст «Струмок».
|
Навчання грамоти
(письмо)
|
Стор.38
1. Виконати тренувальні вправи.
2. Написати буквосполучення дз і склади з ним.
3. Записати слова дзиґа, дзьоб 2-3 рази і запам’ятати їх написання.
4. Списати речення.
| |
математика
|
Стор.33
Повтори склад числа.
1. Ров’яжи приклади за допомогою складу числа.
2. Ров’яжи ланцюжок за стрілками.
3. Прочитай і розв’яжи задачу.
| |
16.03
|
Навчання грамоти
(читання)
|
Стор.25
1. Прочитай склади і слова с.24.
2. Прочитати текст за вибором. Розглянути малюнок, скласти речення за малюнком (Що роблять дівчата?).
3. Скласти звукові моделі до слів дзюрчать, дзвенять (буквосполучення [дз]? [дз’] позначає один звук).
|
Навчання грамоти
(письмо)
|
Стор. 39
1. Написати буквосполучення Дз і слова з ним.
2. Списати речення з друкованого шрифту.
3. Записати слова дзвіночок, кукурудза 2-3 рази і запам’ятати їх написання.
4. Скласти звукові схеми цих слів.
| |
Математика
|
Стор.34
Повтори склад числа.
1. Склади і розв’яжи задачу за малюнком.
2. Прочитай і розв’яжи задачу.
3. Ров’яжи приклади за допомогою складу числа.
| |
17.03
|
Я досліджую світ.
|
Стор. 32-33
Роздивись малюнок, дай відповіді на запитання.
|
Навчання грамоти
(читання)
|
Стор.26-27.
1. Розглянути малюнок, скласти речення за схемою.
2. Скласти звукові моделі до слів гусениця, синиця. Перевірити схеми на малюнку.
3. Прочитати склади і слова.
4. Прочитати текст «Цип та Ціп».
5. Прослухай текст «Цятка».
| |
Навчання грамоти
(письмо)
|
Стор.40
1. Виконати тренувальні вправи.
2. Написати маленьку букву ц і склади з нею.
3. Записати слово олівець 2-3 рази і запам’ятати його написання.
4. Скласти і записати слова цукор, цукерка.
5. Списати і вивчити скоромовку.
| |
18.03
|
Я досліджую світ.
|
Стор. 34-35
Згадай казку про Червону Шапочку.
Роздивись малюнок, дай відповіді на запитання.
|
Навчання грамоти
(читання)
|
Стор. 28-29
1. Прочитай склади.
2. Розглянь малюнки і прочитай хто що робить?
3. Склади звукову схему слова цирк, цуцик.
4. Прочитай текст «Концерт»
| |
Навчання грамоти
(письмо)
|
Стор.41
1. Виконати тренувальні вправи.
2. Написати велику букву Ц і склади з нею.
3. Списати речення.
| |
Математика
|
Стор.35
Повтори склад числа, згадай як найти невідомий доданок.
В зошиті виконай завдання 1-5.
| |
19.03
|
Навчання грамоти
(читання)
|
Стор. 30 -31
Прочитати текст «Чарівні фарби».
|
Навчання грамоти
(письмо)
|
Стор.42-43
Списати речення з друкованого шрифту.
| |
математика
|
| |
Я досліджую світ
|
| |
20.03
|
Навчання грамоти
(читання)
|
1. Подивись відеоуроки:
Стор. 32-33
2. Розглянути малюнок, скласти речення за схемою.
3. Скласти звукові моделі до слів дощ, хрущ, ящірка (буква щ позначає 2 звуки [шч]). Перевірити схеми на малюнку.
4. Прочитати склади і слова.
5. Розгадай ребус.
Прочитати текст «Батьківщина».
|
Навчання грамоти
(письмо)
|
Стор.44-45
1. Виконати тренувальні вправи.
2. Написати маленьку і велику букви щ, Щ, склади і слова з ними.
3. Записати слова дощ, лящ, щука, щока, горщик, борщик по 1 разу.
4. Із слів скласти і записати речення.
5. Списати речення.
Списати речення з друкованого шрифту.
| |
математика
|
1. Виконай завдання на с. 38
|
30.03 Навчання
грамоти (читання)
Стор. 34-35
1.
Послухай пісню про веселу абетку:
2.
https://www.youtube.com/watch?v=076EyPEVWuUПрочитай слова цієї пісні на стор.
34 і спробуй ще раз заспівати цю пісню.
3.
Розглянь малюнки, чи відповідають вони змісту пісні?
4.
Вивчи пісню напам’ять.
Навчання грамоти (письмо)
Стор.46-48
1.
Прочитай абетку і обведи літери .
2.
Спиши прислів’я.
3.
Записати слова азбука, абетка, алфавіт по 1 разу.
4.
Списати речення.
5.
Списати речення з друкованого шрифту.
6.
На с. 48 прочитай вірш і допиши літери.
Математика
1.
Подивись відеоролик, пригадай, що таке сантиметр.
https://www.youtube.com/watch?v=mdxEiKlEU7g&t=49s
2.
Виконай завдання на с. 39
31.03 Я досліджую світ
1.
Переглянь відео:
https://www.youtube.com/watch?v=OrNYFm3GYoQ
2.Чому треба більше часу проводити на вулиці, а не за
комп’ютером?
3. Роздивись малюнки в підручнику на с. 38, дай відповіді на
запитання. Який ти можеш зробити висновок?
4. Роздивись малюнки в підручнику на с. 39. Що діти роблять
неправильно?
5. Розкажи, як ти використовуєш телефон?
6. Пограй у гру:
https://www.youtube.com/watch?v=eR2_7pRKg54
Навчання грамоти (читання)
1.
Повтори пісню про алфавіт:
https://www.youtube.com/watch?v=076EyPEVWuU
2.
Прослухай пісню про Україну:
https://www.youtube.com/watch?v=076EyPEVWuU
-
Про що співається в пісні?
-
Як ти розумієш: «Україна – це ти»?
-
Який настрій у тебе викликала ця пісня?
-
Що ти знаєш про Україну?
-
Які символи України ти знаєш?
3.
Прочитай вірш Анатолія Костецького «Батьківщина»
-
Як поет говорить, що таке Батьківщина?
4.
Подивись мультфільм про Україну:
https://www.youtube.com/watch?v=sCkbw0sMMZw&feature=youtu.be
5.
Вивчи вірш напам’ять.
Навчання грамоти (письмо)
Стор. 50
1.
Пригадай, як пишуться маленькі букви і, ї, и, й, ц, ш, щ, прочитай їх у зошиті.
2.
Виконай тренувальні вправи.
3.
Склади із літер слова і запиши їх. (іній,шишки) 1 раз.
4.
Запиши слова щиглик,синиці по 2 рази, зверни увагу на з’єднання літер.
5.
Утвори слова за цифрами і запиши їх (шипи,шини,пишна).
6.
Встав у скоромовку букви и, і і спиши її.
7.
Спробуй швидко її прочитати.
Математика
Виготов власноруч 10 десятків. Як це зробити? Можна взяти і
зв’язати по 10 паличок, сірників,трубочок для коктейлів (порізати їх) тощо.
Можна вирізати з картону 10 смужок розміром приблизно 2х10 см і на них наклеїти
по 10 кружечків, або кружечки можна намалювати. Ось так:
1.04 Навчання
грамоти (читання)
с. 38-39
1. Прочитай вірш,
дай відповіді на запитання.
2. Перестав
склади, щоб утворились назви міст.
3.
Склади звукову схему слів Київ, Львів, Полтава.
Навчання грамоти (письмо)
С. 51
1.
Прочитай літери і напиши їх .
2.
Виконай тренувальні вправи.
3.
Відгадай слова – по + ріг, пи + ріг, запиши їх .
4.
Спиши слова, подумай, що в них змінилось, подумай як ще їх можна змінити,
напиши.
5.
Списати речення з друкованого шрифту.
Математика
1.
Подивись
відеоролик:
2.
Візьміть
десятки, які ви вчора виготовили, поклади 1 десяток, 2 десятки, 5 десятків, 8
десятків. Скільки це всього? (10, 20, 50, 80).
3.
Порахуй
десятками від 10 до 100.
4.
Виконай
завдання на с. 40
2.04 Навчання
грамоти (читання)
с. 40-41
1. Прочитай текст
«Твоя мала Батьківщина», дай відповіді на запитання.
2. Прочитай
текст «Український прапор», дай відповіді на запитання.
3.
Склади звукову схему слів – Батьківщина, дощик, ясне.
Навчання грамоти (письмо)
С. 52
1.
Прочитай літери і напиши їх .
2.
Виконай тренувальні вправи.
3. Запиши
склади і слова .
5.
Списати речення з друкованого шрифту.
Математика
5.
:
6.
Виконай
завдання №1 на с. 41 в зошиті.
7.
Візьміть
десятки, поклади 1 десяток і 2 десятки, порівняй, де більше? Візьми 5 десятків
і 3 десятки, порівняй.
8.
Виконай
завдання №2-3 на с. 41 в зошиті
9.
Візьми
3 десятки і додай ще 1 десяток, скільки стало? До 4 десятків додай ще 2
десятка, скільки стало? Від 6 десятків відніми 5 десятків, скільки залишилось?
10.
Виконай
завдання № 4 на с. 41 в зошиті.
11.
Прочитай задачу № 5, що нам відомо? Що треба знайти? Склади
короткий запис: Б. – 2 д. ґ.
На ? д. м.
Ч –
3 д. ґ.
Я досліджую світ
1. С. 40-41 . Роздивись малюнки, виконай завдання.
2. Зошит с. 20.
3.04 Навчання
грамоти (читання)
с. 43-44
1. Прочитай текст
«Кобзар», с. 43.
2. Прочитай
вірш «Тече вода з-під явора», с. 44.
3.
Склади звукову схему слів – явір, гай, ряска.
4. Вивчи вірш, або 1
стовпчик напам’ять.
Навчання грамоти (письмо)
С. 53
1.
Прочитай літери і напиши їх .
2.
Виконай тренувальні вправи.
3. Запиши
склади і слова .
5. Встав в
скоромовку пропущені літери, спиши її, прочитай швидко.
Математика
13.
Виконай
завдання № 1, 2, 3 на с. 42 в зошиті.
15.
Візьми
4 десятки і додай ще 1 десяток, скільки стало? До 5 десятків додай ще 3
десятка, скільки стало? Від 10 десятків відніми 6 десятків, скільки залишилось?
16.
Виконай
завдання № 5,6 на с. 42 в зошиті.
6.04
Навчання грамоти (читання)
1. Прочитай казку
«Три метелики», с. 46-47,дай відповіді на запитання.
2. Сам
вибири і прочитай уривок казки .
3.
Склади звукову схему слів – метелики, дощ, їм.
Навчання грамоти (письмо)
С. 54
1.
Прочитай літери і напиши їх .
2.
Виконай тренувальні вправи.
3. Перестав літери за числами від 1 до 4 напиши
слово, яке утворилось (осел).
4. Запиши слова .
5. Розгадай
ребуси і запиши відгадки (весна, весло, верба).
6. Спиши речення з
друкованого шрифту.
Математика
2.
Виконай
завдання № 1 на с. 43 в
зошиті.
4.
Виконай
завдання № 2.
5.
Прочитай задачу і склади короткий запис:
Д. – 60м.
С. – 40м.
6.
Виконай завдання № 4.
Трудове навчання
В альбомі «Маленький
трудівничок» на с. 56 - 57 виконай завдання за зразком.
7.04
Навчання грамоти (читання)
1. Прочитай казку І.Франка
«Ріпка» на с. 49-50, дай відповіді на запитання.
3.
Склади звукову схему слів – собачка, кицька, мишка.
Навчання грамоти (письмо)
С. 55
1.
Прочитай літери і напиши їх .
2.
Виконай тренувальні вправи.
3.
Спиши слова по 2 – 3 рази.
4. Встав букви у, з в скоромовку – Коза в
лузі – лоза в тузі. Спиши її.
Спробуй прочитати швидко.
5.
Спиши загадку з друкованого шрифту і відгадай
її.
Я досліджую світ
1.
Подивись
відеоролики:
2.
Виконай завдання на с .42 підручника, та на с.
12 зошита.
8.04
Навчання грамоти (читання)
1. Прочитай оповідання В.Сухомлинського «Яблуко в
осінньому саду » на с. 52-53, дай відповіді на запитання.
3.
Склади звукову схему слів – яблуко, Ніна, Оля.
Навчання грамоти (письмо)
1.
Прочитай літери і напиши їх
на с. 56.
2.
Виконай тренувальні вправи.
3.
Спиши слова по 2 – 3 рази.
4. Встав букви в, ь в речення (Віє вітер увесь день) і спиши.
5.
Спиши друге речення з Букваря с. 52 (Був тихий сонячний
день).
Математика
1.
Подивись
відеоролик:
2.
Порахуй від 10 до 20.
3.
Виконай
завдання на с. 44.
Я досліджую світ
1.
Подивись
відеоролики:
2.
Виконай завдання на с .43 підручника, та на с. 21-22
зошита.
Фізкультура
https://www.youtube.com/watch?v=D66l6BdqOBc
9.04
Математика
1.
Порахуй від 10 до 20 з їжачком:
2.
Подивись
відеоролик:
3.
Виконай
завдання на с. 45.
4.
Короткий запис до задачі:
І – 40 д.
ІІ - ?, на 20 д. м.
Я досліджую світ
1.
Подивись
відеоролики:
2.
Виконай завдання на с. 44-45 підручника, та на с. 30
зошита.
Музичне мистецтво
Вивчи пісню:
Образотворче мистецтво
В альбомі на с.43 намалюй весну, згадай, які ознаки весни
ти знаєш, намалюй їх.
10.04
Навчання грамоти (читання)
1. Прочитай текст
на с. 55-56 «Пробудження, дай відповіді на запитання.
2.
Склади звукову схему слів Нуся, Терентій, Дюк.
Навчання грамоти (письмо)
С. 57
1.
Прочитай літери і напиши їх .
2.
Виконай тренувальні вправи.
3.
Спиши слова.
4.
Із літер склади слова і запиши їх (юнга,юнак).
5. Напиши слово читання 2 рази і запам’ятай, як
воно пишиться. :
6. За схемами склади і запиши слова
(сонечко, віконечко, пічечка, річечка).
7.
Спиши речення, подумай,
коли так кажуть?
Математика
1.
Подивись
відеоролик:
2.
Виконай
завдання на с. 44.
13.04
Навчання грамоти (читання)
1. Прочитай вірш
«Сонечкова мама» на с. 58.
2.
Склади звукову схему слів - кошеня,
кізка, миє, щодня.
Навчання грамоти (письмо)
С. 58
1.
Прочитай літери і напиши їх .
2.
Запиши склади по 2 рази.
3.
Спиши прислів’я, як ти
їх розумієш?
4.
Спиши речення з
друкованого шрифту.
Математика
1.
Подивись
відеоролик:
2.
Виконай
завдання на с. 46.
Трудове навчання
В альбомі
«Маленький трудівничок» на с. 76-77 виконай
аплікацію «Великодній кошик» за зразком.
14.04
Навчання грамоти (читання)
1. Прочитай вірш
«Косички» на с. 58.
2.
Склади звукову схему слів - косички, яка, красуня.
3.
Склади речення – що ти думаєш про
дівчат і про хлопців? Намалюй дівчинку і хлопчика.
Навчання грамоти (письмо)
С. 59
1.
Прочитай великі літери і
напиши їх .
2.
Напиши склади з ними по 2рази.
3.
Спиши слова, згадай,
чому вони пишуться з великої букви.
4.
За лінією склади скоромовку, запиши її письмово, навчись швидко її читати
(Панас у вас, Тарас у нас).
5. Гра «Звільни слова». Вертикальними
лініями розділи слова (Ґава/на/ґанку/ґасала/щоранку.)
і спиши, згадай як пишуться слова в реченні (окремо).
Математика
1.
Подивись відеоролик:
2.
Виконай
завдання на с. 47.
Я досліджую світ
1.
Прочитай завдання на с.46 -47 в підручнику і
виконай досліди.
2.
Подивись
відеоролики:
Фізкультура https://www.youtube.com/watch?v=5eie_sJTZ1Y
15.04
Навчання грамоти (читання)
1. Прочитай
вірш «Ранкові роси » на с. 60, дай відповіді на запитання.
2. Склади
звукову схему слів – зустрічає,своє.
Навчання грамоти (письмо)
1.
Прочитай великі літери і
напиши їх на с. 60.
2.
Напиши склади з ними по 2рази.
3.
Спиши слова, згадай,
чому вони пишуться з великої букви. Які знаки стоять в кінці слів, чому,
прочитай слова з відповідною інтонацією.
4.
Спиши скоромовку з друкованого шрифту.
Математика
1.
Подивись відеоролик:
2.
Виконай
завдання на с. 48.
Я досліджую світ
1. Подивись
відеоролик:
3.
Виконай
завдання в зошиті на с. 31.
Фізкультура
16.04
Математика
1.
Подивись відеоролик:
2. Виконай завдання на
с. 49.
Я досліджую світ
1. Подивись відеоролик:
2. Виконай
завдання на с. 54 підручника, та на с. 32 зошита.
Музичне мистецтво
Вивчи пісню:
Образотворче мистецтво
17.04
Навчання грамоти (читання)
1. Прочитай
загадку на с. 61, дай відповіді на запитання.
2. Склади
звукову схему слів – зоря, роса, яблуко.
3. Прочитай оповідання « Яблуко», дай відповіді на
запитання.
Навчання грамоти (письмо)
1.
Прочитай великі літери і напиши їх на с. 61.
2.
Напиши склади з ними по 2 рази, згадай коли ми пишемо слова з великої
букви.
3. Допиши першу букву в
імена,не забувай, вони пишуться з великої букви (Ївга (в деяких регіонах
України скорочене ім’я від Євгенія), Нонна, Юлія, Ніна, Іван, Юрій, Назар, Ігор) .
4.
Спиши скоромовку з друкованого шрифту.
Математика
1.
Подивись відеоролик:
2.
Виконай
завдання на с. 50.
21.04
Навчання грамоти (читання)
1. Прочитай
опвідання «Чиї квіти найгарніші?» на с. 62-63.
2. Склади звукову схему слів – квіти, літо, осінь.
3. Дай відповідь на
запитання.
Навчання грамоти
(письмо)
С. 62
1.
Прочитай великі літери і напиши їх .
2. Напиши з’єдняння з ними по 2 рази.
3. Перестав
слова , щоб вийшли речення. Запиши ці речення. (Сергій відвідав Єгипет. Ольга мешкає в
Сумах. Женя живе в Житомирі.) Подумай, чому слова написані з великої букви?
Математика
1. Подивись відеоролик:
2. Виконай завдання
на с. 51.
Я
досліджую світ
1. Подивись відеоролик:
2. Роздивись малюнок на с.48-49 підручника, розкажи про турботи тварин навесні.
Фізкультура
22.04
Навчання
грамоти (читання)
1. Прочитай
опвідання «Джерельце» на с. 63-64.
2. Склади звукову схему слів – джерельце (згадай,
буквосполучення дж позначає 1 звук!), людина, її.
3. Дай відповіді на
запитання.
Навчання
грамоти (письмо)
С. 63
1.
Прочитай великі літери і напиши їх .
2. Потренуйся писати букву Д.
3. Напиши імена. Подумай, чому вони написані з великої
букви? Які ще слова пишуться з великої букви?
4. Поміркуй. яку букву Д –д треба
додати в назви річок?
5. Збери прислів’я за ниточкою.
Подумай, яке перше слово? Чому?
6. Напиши назви річок і прислів’я письмово.
Математика
1.
Подивись
відеоролик:
2. Виконай
завдання на с. 52.
Я досліджую світ
1. Подивись
відеоролик:
2. Роздивись малюнок на с. 50-51 підручника, розкажи про
свійських тварин навесні. Чим відрізняються дикі тварин від свійських?
3. Пограй у гру:
Фізкультура
Повтори вправи:
https://www.youtube.com/watch?v=T7ofWPCl8-E
23.04
Математика
1.
Подивись
відеоролик:
2. Виконай
самостійно завдання № 1,1 на с. 53.
Я досліджую світ
1.
Подивись
відеоролик:
2.
Подивись відеоролик
і виконай завдання на с. 52-53 підручника:
Музичне мистецтво
Вивчи пісню «Урок»:
1. Хмарка в небі, а по лузі
по траві тінь пливе,
Ляльки вчать уважно букви:
АБВ, АБВ...
- Вітре, нам не заважай,
і сторінки не гортай,
Ти слів не розбереш,
тільки всіх зіб’єш.
2. Підійшло кача поважно,
підійшло: кря-кря-кря,
І давай щипать відважно
корінець букваря.
–Ти, кача, не заважай,
ляльок з толку не збивай.
Не „кря-кря-кря”. –А як?
–АБВ, – ось так.
3. Ось коза – стук-стук копитцем.
Тут хіба ждуть тебе?
–Я коза – і хочу вчиться:
ме-ме-ме, ме-ме-ме.
–Ти, козо, не заважай,
ляльок з толку не збивай.
Не „ме-ме-ме”. –А як?
–АБВ, – ось так.
4. Причепилося телятко –
і собі: му-му-му!
От телятко-несмишлятко –
що ти скажеш йому!
–Ти, теля, не заважай,
ляльок з толку не збивай.
Не „му-му-му”. –А як?
–АБВ, – ось так.
по траві тінь пливе,
Ляльки вчать уважно букви:
АБВ, АБВ...
- Вітре, нам не заважай,
і сторінки не гортай,
Ти слів не розбереш,
тільки всіх зіб’єш.
2. Підійшло кача поважно,
підійшло: кря-кря-кря,
І давай щипать відважно
корінець букваря.
–Ти, кача, не заважай,
ляльок з толку не збивай.
Не „кря-кря-кря”. –А як?
–АБВ, – ось так.
3. Ось коза – стук-стук копитцем.
Тут хіба ждуть тебе?
–Я коза – і хочу вчиться:
ме-ме-ме, ме-ме-ме.
–Ти, козо, не заважай,
ляльок з толку не збивай.
Не „ме-ме-ме”. –А як?
–АБВ, – ось так.
4. Причепилося телятко –
і собі: му-му-му!
От телятко-несмишлятко –
що ти скажеш йому!
–Ти, теля, не заважай,
ляльок з толку не збивай.
Не „му-му-му”. –А як?
–АБВ, – ось так.
Образотворче
мистецтво
24.04
Навчання грамоти (читання)
1. Прочитай
оповідання на с. 65-66 «Хмарки», дай відповіді на запитання.
2. Прочитай «Закличку» і вірш «Хмаринки».
Навчання грамоти (письмо)
С. 64
1. Запиши
письмово букви – Н н Р р ж з Т к М я Д у.
2.
Напиши з’єднання – рм сл ро
ду оч .
3. Напиши слова – синє, місяць, крокодил, і склади
звукові схеми цих слів.
4. Спиши «Закличку» з Букваря с. 66 .
Математика
1.
Подивись відеоролик:
2.
Виконай
завдання на с. 54.
Комментариев нет:
Отправить комментарий